понеділок, 10 вересня 2018 р.

До 100-річчя від дня народження В. Сухомлинського

психогімнастика, філософія для дітей та дорослих тощо.
До 100-річчя від дня народження В. Сухомлинського
28 вересня 2018 року минає 100 років від дня народження Василя Сухомлинського — педагога, який зробив неоціненний внесок у розвиток гуманістичної освіти.КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК
У 1980-х роках педагогічні погляди В. Сухомлинського почали активно проникати зі шкільної практики в дошкільну, і великою мірою цьому сприяв журнал “Дошкільне виховання”. Саме з його сторінок уперше зазвучали пропозиції використовувати методичні напрацювання великого вчителя, такі як “кімната казок”, “школа радості”, “уроки милування й мислення”, і в роботі з дошкільнятами.
За рішенням 39-ї сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО 100-річний ювілей ученого відзначають на міжнародному рівні. Упевнені, що в кожному дитсадку педагоги й малята також долучаться до вшанування нашого видатного співвітчизника. 


Щиро сподіваємося, що їм стануть у пригоді матеріали серпневого випуску журналу “Дошкільне виховання”.
Також у номері: компетентні відповіді на запитання педагогів, батьківська педагогіка, психогімнастика, філософія для дітей та дорослих тощо.
ЗМІСТ НОМЕРА
  • ЗАПОВІТИ В. Сухомлинського: плекаємо особистість
    Характерні риси дошкільнят. Два джерела морального виховання малят. Інструменти виховання в дошкільному віці. Методичні орієнтири
    Ознайомитися з публікацією
  • МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК дітей у світлі ідей “Школи радості”
    Особливості сучасного підходу до викладання математики. Через дію і чуттєве сприйняття до розуміння закономірностей навколишнього світу. Навчання у грі. Математичні ігри для дітей старшої групи
    Ознайомитися з публікацією
  • ПСИХОГІМНАСТИКА: гімнастика для душіЗавдання, які розв’язує психогімнастика. Особливості проведення та структура занятьОзнайомитися з публікацієюСтруктура заняття з психогімнастики
    • Пелюстка і Квітка. Заняття з психогімнастики для дітей старшої групи за однойменним твором В. Сухомлинського. Формуємо в дітей уміння виражати свої почуття. Прищеплюємо конструктивні форми поведінки в колективі. Формуємо дбайливе ставлення до природи. Розвиваємо логічне мислення, чутливість до емоційного стану інших, навички емпатіїОзнайомитися з публікацією
  • КОМПЕТЕНТНІ ВІДПОВІДІ на запитання педагогівТарифний розряд працівника на посаді керівника гуртка. Атестація педагогічних працівників, які працюють у ЗДО без відповідної фахової освіти
    Повний текст публікації
email
Надсилайте запитання на пошту редакції — dv@dvsvit.com.ua, — і обов’язково отримаєте компетентну відповідь.
  • ФІЛОСОФІЯ для дітей та дорослих (за творами В. Сухомлинського)Чи може 4-5-річна дитина мати філософські судження? Зміст роботи з дітьми за творами В. Сухомлинського — допомагаємо пізнавати світ, плекаємо добре начало. Філософія для вихователів
    Ознайомитися з публікацієюЗавантажити анімації за творами В. Сухомлинського
  • Виховуємо патріотичні почуття змалкуРоль дорослого у патріотичному вихованні малят. Основні компоненти патріотичного виховання. Методи виховання патріотичних почуттів та приклади роботи з дітьми. ПлануванняОзнайомитися з публікацією
  • ОСВІТЯНСЬКІ НОВИНИ: стартував міжнародний проект, присвячений цінностям дошкільної освітиДитячі садки у Німеччині: які вони та як працюють? Цінності: погляди німецьких і українських педагогів
    Повний текст публікації
email
Діліться своїми міркуваннями щодо окреслених проблем, успішним досвідом розв’язання конкретних ситуацій, пропозиціями щодо вдосконалення освітнього процесу. Пишіть на адресу редакції: dv@dvsvit.com.ua.
  • Ідеї для проведення занять
    • Сила родини — в любові. Методи і прийоми роботи з дітьми старшої групи за твором В. Сухомлинського “А серце тобі нічого не наказало?”
      Ознайомитися з публікацією
    • Фетрові помічники. Дидактичні посібники для дітей від 3 до 5 років: “Овочева грядка”, “Життя тварин”, “Піцерія”, “Будинок дбайливої господині”
      Ознайомитися з публікацією
  • Детальні розробки занять
    • Вогнегривий коник. Заняття з фізкультури для дітей середньої групи за мотивами однойменного твору В. Сухомлинського. Активізуємо рухову діяльність малят. Продовжуємо ознайомлювати з правильною посадкою на фітболах. Навчаємо виконувати образні рухи з фітболами в комплексі. Удосконалюємо навички самострахування під час виконання вправ на фітболах
      Ознайомитися з публікацією- Заняття з фізкультури за мотивами творів В. Сухомлинського:
      Куди поспішали мурашки” (для дітей старшої групи) — “Дошкільне виховання”, 2015, № 9 —повний текст
      - “Зайчик і горобина” (для дітей середньої групи) — “Палітра педагога”, 2017, № 6 — ознайомитися із заняттям

Немає коментарів:

Дописати коментар